Bu Sayfada Arama Yap

4/24/2010

hi5 Sorunları ve Daha Fazlası İçin...


hi5 ile ilgili çözemediğiniz bir sorun mu var?Artık hi5'te sorunlarınıza anında yardım alabilirsiniz.hi5 Resmi Türkçe Yardım Kâfilesi sayesinde,sorunlarınızı hemen paylaşabilir ve en kısa zamanda yardım alabilirsiniz.Ayrıca hi5 için ilgi çekici bir öneriniz varsa paylaşıma açabilirsiniz.Kesinlikle cevapsız kalmayacaktır.

hi5 Resmi Türkçe Yardım Kâfile Yöneticisi ve hi5 Resmi Türkiye Temsilcisi olan ''haqanynkr'' kullanıcısıyla iletişime geçebilirsiniz.hi5'in Resmi Türkiye Temsilcisi olan haqanynkr'nin sayfasına aşağıdaki bağlantıya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

YAŞASIN HER ALANDA TÜRKÇE!

haqanynkr Resmi hi5 Sayfası

1 yorum:

  1. hi5 email adresim Yalısı bi resim den dolayi engellendi nasıl tekrar acarim yardım edermisiniz kaaaaan_bey@hotmail.com geri bu adresten ca vap verirmisin iz

    YanıtlaSil

 
Paylaş